Karin 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceondanks drukte erg snel bezorgd11-11-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Shekib3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk bestel best vaak bij jullie. Echter lijkt de kwaliteit steeds verder achteruit te gaan. Minder smaak, minder goed gemaakte sushi, minder keuze in sushi. Zonde, iets meer aandacht voor kwaliteit. 10-11-2022
Marlies5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.6-11-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Soraya2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet heeft 2 uur geduurd voordat het eten er was, en dat terwijl een uur wachttijd was aangegeven. Als klant ga je uit van de opgegeven tijd en wil je ook netjes geïnformeerd worden als het niet haalbaar is, zodat de klant de keuze heeft om ergens anders eten te bestellen. Bij het bellen van Shabu to go ben ik wel netjes te woord gestaanDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.6-11-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Tijmen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.6-11-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Roel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeer heerlijk gegeten Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.6-11-2022
Bente 5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was heerlijk! Alleen waren helaas de loempia’s vergeten..Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Manodj5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling was niet volledig bij bezorging. Uiteindelijk super opgelost door restaurant. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.30-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Emmy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEcht top, op tijd geleverd zoals afgesproken om 15:00 uur! 29-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Marijke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVorige keer superlekker. Deze keer een teleurstelling helaas.28-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Marcel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnelle bezorging en nog belangrijker.... Lekkere Sushi28-10-2022
wendy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceweer heerlijk gegeten! en werd netjes op tijd bezorgd! top26-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
R5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was zoals altijd heerlijk.24-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Lucia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service👍Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Tiny5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd op tijd bezorgd en super heerlijke sushi!!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Joop5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.23-10-2022
Lizzy4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe bestellen hier vaak, maar soms (ook vanavond) valt de sushi uit elkaar. En dit keer was de sushi met avocado ook niet te herkennen, doordat deze met de bezorging wat te verduren heeft gehad.
Ondanks dat … de smaak blijft altijd top, vers en met een lekkere bite! 22-10-2022
Margit5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe website was verschrikkelijk traag in de verbinding met de bank. Ik had het bijna opgeheven. Jammer dat de in de folder beloofde 6 gratis maki niet meegeleverd zijn21-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Ingrid 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service21-10-2022
Rosalie4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBij mijn poké bowl zaten erg veel grote stukken sla als opvulling. Verder was het heel lekker!17-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Daphne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.16-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
John2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeen stokjes en saus geleverd.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.16-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Felicia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten en vriendelijke bezorger!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.16-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Timo5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.16-10-2022
Lisette3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNormaal gesproken zit er sushi rijst in de sushi bowl maar dat was dit keer basmati, jammer..Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9-10-2022
Shabu To Go DelftChoorstraat 36015 - 20 25 000
Willem4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was erg smakelijk, maar helaas erg op elkaar gepropt waardoor sommige sushi's aan elkaar bleven zitten.
Communicatie en Levering een dikke tienDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.9-10-2022