Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Hasim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12-1-2020
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Henk5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.12-1-2020
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Marjolein5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHad sashimi mix besteld, maar alleen de zalm was aanwezig. Wel juiste aantal10-1-2020
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Ingmar5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceOnline besteld, maar om een of andere reden stond iDeal niet tussen de betaalopties met mijn bestelling. Na telefonisch contact (wat overigens perfect was) heb ik de bestelling een tweede keer kunnen doen en werkte de website wel naar behoren. De bezorger kon wel wat enthousiasme tonen. Deze had er vandaag niet zo een zin in leek het. Het eten was grandioos! 9-1-2020
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Marcel3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas vonden wij onze bestelling, in tegenstelling met de vorige keren, wat tegen vallen. Onze sushi zag er rommelig en vettig uit. Hopelijk eenmalige slechte dag van de kok... 6-1-2020
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Conny 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop, hoe in deze rumoerige oudejaarsavond, jullie tóch met een glimlach alles op tijd bezorgen. Chapeau voor de bezorger. 31-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Edo3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSushi was wat doorelkaar gehuseld , tijdens vervoer ?? Maar smaakte desalniettemin prima. Presentatie was alleen rommelig...31-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Nourdine5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSlecht. Heel vetig en dik 31-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Reshma5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk had 2 sushiboxen besteld maar we hadden in beide boxen geen zeewier gehad.30-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Loek5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOndanks de grote kerst drukte , een perfecte sushi op mijn bord , grote klasse tot de volgende keer !!30-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Amira5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDit keer geen flesjes sojasaus erbij gekregen, maar piep kleine zakjes.. Veel te weinig ook voor de hoeveelheid sushi die ik had besteld. Dat was jammer..30-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Marco5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima plateau en netjes op afgesproken tijd afgeleverd. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Maureen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Jeroen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelemaal top! Op tijd bezorgd, aardige jongen. Eten was subliem toppie allemaal28-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Martine3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe nieuwe kikoman soya saus in zakjes is echt verschrikkelijk. Bijna geen smaak, en de beetje smaak die het nog heeft is echt vies. Net of je een hap zout neemt. 28-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Marloes3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorger belde dat we niet thuis waren. En dat terwijl wij keurig thuis zaten te wachten....uiteindelijk bestelling bezorgd met kleine vertraging.28-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Alexander5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEen heerlijke tijd tijdens eerste kerstdag genoten waar de sushi een belangrijk onderdeel van is. De sushirijst was goed op smaak. En alle andere crunchy sushi waren voortreffelijk. Bedankt ook voor de thermosbeker die we erbij kregen.
De service was goed. Ik kwam 15 min eerder dan aangegeven op de bestelling. De medewerkers waren heel behulpzaam en gingen meteen aan de de slag ondanks dat ze veel andere bestellingen moesten klaarmaken. Dat is pas service en oog voor de klant.
We komen zeker terug. 26-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Ewald5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWederom top 25-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Sandra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Claudia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker en snel bedankt17-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Jeroen1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk heb vaak bij jullie besteld, maar t eten van vandaag was zo smerig anders dan anders 3 happen genomen e weggegooid zonde voorlopig laatste x17-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Marianne3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEr zaten geen sushi stokjes bij het eten16-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Vincent4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSmaak was goed. Helaas was het niet warm meer. Bezorgen is helaas geen optie. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Peter Jan5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg servicemeer als een uur wachten is echt te langDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Stefanie1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNadat de bestelling met een half uur vertraagd was gebeld wat de status van de bestelling was. Ze hadden een storing en het kon nog wel even duren, maar ze deden hun best. Na 3 uur lang wachten, weer gebeld, bestelling was nog steeds niet gemaakt. Ze wilde de bestelling in behandeling nemen, maar zou minimaal nog 45 minuten duren. Inmiddels zijj we maar wat anders gaan eten en hebben we de kosten terug laten storten. Jammer dat er niet beter gecommuniceerd wordt met de klant als er zo'n lange vertraging optreedt. Gelukkig wel meteen geld teruggekregen.14-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Angela4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNa bijna anderhalf uur wachten gebeld, bleek een storing te in geweest, maar het eten was onderweg. Het is inmiddels bijna vier uur later en we hebben nog niks gezien!! Jammer14-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Tibor5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service3 uur moeten wachten ivm storing, maar zeer netjes afgehandeld door Shabu to go Ypenburg en sushi was top! 14-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Lonneke 5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten kwam 25 minuten later dan was afgesproken. 14-12-2019
Shabu To Go Den Haag YpenburgBrigantijnlaan 93070 - 4300995
Brahim4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas Wat de noedels te koud en bestraling werd na ruim 1,5 uur bezorgd.14-12-2019