Shabu To Go LeidenShabu To Go LeidenBevrijdingsplein 5207120330035 sterren na
6063 reviews
Bevrijdingsplein 52
Recente recensies van Shabu To Go Leiden
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Merel 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePrima eten, alleen jammer dat ze mijn opmerking niet lazen en we toch kipsushi kregen ipv vraag van vervanging.
Wel lief dat we een extra snoepje kregen ivm verjaardag dochter. 15-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Johan3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceBeef teryaki was in veels te grote stukken gesneden en niet goed gebakken. De rolls zijn wel erg klein, kan beter babyrolls genoemd worden.
Volgende keer bij een ander bestellen.15-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Natasja 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was heerlijk, zoals altijd 15-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Hicham5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service
Super lekker!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.14-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
harry5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicezeer lekkerDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.14-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Doug5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.14-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Claudia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.14-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Cora5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.14-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Cobie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was primaDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.14-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Louise 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles was fantastisch,dank je wel alleen had ik 11 x wasabi besteld en er waren er maar 3.GrDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.14-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Agnes5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe Bentobox is lekker, maar iets vaker de kip afwisselen met de zalm zou beter zijn.13-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jacqueline2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNetjes dat de bezorger even belde dat hij onderweg was, maar ruim 2 uur bezorgtijd is toch te lang. Verder viel het eten deze keer tegen: sushi was lekker maar gyoza en gefrituurde garnalen waren donkerbruin. De kibbelen bijna zwart en als je erin bijt was het een hap lucht met een klein beetje prut, echt kapot gefrituurd dus. Jammer, het is altijd wisselend qua kwaliteit.13-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Annet5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten, alleen jammer dat ze zich niet houden aan de tijd die je opgeeft bij de bestelling 13-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Tanja5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEr zaten geen chopsticks bij. Sushi met mes en vork eten is toch een hele andere belevenis 🙈13-11-2021
Marco 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service13-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Corinda 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe kregen een verkeerd gerecht, maar werden snel gebeld en toen kwam alsnog het goede onze kant op. 12-11-2021
Miranda4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling om 17:00 uur gedaan. Eten zou 18:10 uur bezorgt worden. Echter kwam een uur later, zonder enig bericht vanuit het restaurant… storing of vertraging kan, maar neem dan contact op of doe een aardigheidje bij de uiteindelijke levering. 11-11-2021
Brenda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicehet eten was top, en een vriendelijke bezorger8-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Julia1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk vind de sushi bij ShabuShabu altijd lekker, maar vandaag bij Shabu to go vond ik het niet lekker. Zoete omelet dat meer naar olie dan iets anders smaakt, rijst dat super droog was. Had ook een tonkatsu besteld, en ja, ik verwacht niet super crunchy natuurlijk, maar dit was ook echt niet lekker. Het spijt me. Jullie doen fantastich werk, maar vandaag was het echt niet lekker.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jac5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeenDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Familie 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten kwam voor de zoveelste keer door elkaar geschut aan.
Gegrilde zalm was koud.
Wij halen hier geen shusi meer!!
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Hans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Hans4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.7-11-2021
Caroline5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg servicebezorgingstijd is gewoon veel te lang. 70 minuten als je eind van de middag al besteld… en soms zelfs langer als je later besteld. Dit is al een jaar zo5-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Kelly3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk had 2 x 8 en 1 x 4 cruncy besteld nu kreeg ik maar 16 stukjes 4-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Floortje3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceNormaal altijd heel tevreden. Nu was de kip sushi niet vers maar taai. En we hadden nogal veel kip.4-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Bart4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBezorging was ruim te laat, werd netjes over gecommuniceerd 4-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Marion 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWebsite erg overzichtelijk daardoor bestel je heel makkelijk.
Bezorging was snel.
Eten was vers en super lekker en het zag er weer fantastisch uit.
4-11-2021
Eelco3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas een wat negatieve ervaring. Dit kwam met name doordat de Uramaki en Nigiri in de bestelling als los zand aan elkaar hingen. De Uramaki ontrolde zodra je die oppakte en van de Nigiri liet de vis wel erg makkelijk los van de rijst.1-11-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Karin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-10-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Fam4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-10-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Marc3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe ene helft was een uur later dan verwacht en de andere helft was anderhalf uur later. Nog nooit zo’n slechte ervaring gehad bij shabutogo.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-10-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Arjen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-10-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Anne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas erg lekkerDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-10-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
A5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeer heerlijk genoten! De supersnelle nalevering van iets wat vergeten was verdient een dikke pluim, dank!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-10-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Mirjam5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was lekker. Bezorging was aangegeven op 70 min (sneller kon niet), maar ook dat is niet gehaald. Geen bakjes voor de soja saus. Loempia en fried ebi niet krokant, maar gummie30-10-2021