Nikki5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd super lekker! Zeer vriendelijk personeel en voor mij zijn jullie de beste sushi van Nederland. Groetjes een vaste klant uit Noordwijk 1-1-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Wim4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was goed. Ik had voor ruim € 30,00 besteld, maar er zat geen Daruma dolls bij. Jammer!!
1-1-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Lisette5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke sushi. Miste wel mijn daruma doll 😕. En een verzoekje om de special rolls ook per 4 te kunnen bestellen (voor ons singles😉)1-1-2021
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Nicole4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePokebowl was lekker. Alleen jammer dat de tonijn ontbrak in de bestelde zalm/ tonijn bowl die wij hadden besteld. Aflevering vertraagd, maar verklaarbaar op oudejaars avond. Dadelijk aan de oliebollen en volgend jaar vast en zeker nog eens een pokebowl bestellen bij Shabu To Go maar dan inclusief de tonijn ;-) Happy New Year!!31-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Martin 5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas de bestelling niet geheel ontvangen ik vind dit echt zo slecht van de gehele bestelling 1 box geleverd gekregen kwam er later pas achter toen de winkel al gesloten was 31-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Michael4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceOrdered for 1900 but showed up at 2000. This is of course ok on New Years Eve but it would have been nice to know. The order status said “DELIVERED” 20 minutes before the food actually showed up. Unfortunately we missed 4 parts of the meal. Two times Adamama and two times Yakitori. Total value of EUR 21,30 that we were short. Yes, I could have called to “complain” but should I then have waited another hour or two to get the missing pieces? All in all pretty good sushi on a busy night but a few shortcomings to make it perfect31-12-2020
Sonja5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEerste x besteld. Zeer goed bevallen. Lekker en bezorging perfect. 31-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Hacer2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de dumplings helemaal onder de chilisaus zaten. Voor de rest was de smaak lekker31-12-2020
Marc 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service31-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Kiki5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicesuperlekker en vers!31-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Chantal 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeb al zo vaak sushi en andere gerechten bij jullie besteld maar deze keer was het zo vies. De rijst was niet helemaal gaar van de sushi en hierdoor hard. Ben ik niet gewend van jullie en zonde van mijn 50 euro. 31-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Doreen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeel netjes dat de bezorger belde om aan te geven dat die laat zou zijn. Op de facebook groep staat dat het erg druk is dus heb er rekening mee gehouden. Alsnog is 1.5 uur wel lang, vandaar 1 ster minder.
Eten was ook goed en warm.
Alleen was de saus over de curry 3 hoekjes gelekt en waren deze helemaal zacht, daarom geen 5 sterren.
Website is erg duidelijk en makkelijk te bestellen. Helemaal fijn dat je kan bijhouden hoelaat je bestelling er is door de tijdlijn, wel jammer dat er stond bezorgt 25 min voordat dat echt zo was... Vandaar 1 ster minder.31-12-2020
Lisanne4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas duurde het 1 uur en 15 minuten voordat mijn eten er was.30-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Mark5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVriendelijke en leuke mensen die je bestelling opbellen, vaak ook nabellen en ook komen bezorgen. Nu al 3x zo’n leuke en gezellige bezorger aan de deur. Naast het lekkere eten maakt dat wel mijn dag hoor! :-) 30-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Gerda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer super lekker30-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Sophia3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceVond een nietje in 1 van de stukjes... nog nooit mee gemaakt daar! 30-12-2020
Hannah4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling werd na ruim 2 uur geleverd, de saus bij de Gyoza zat werkelijk overal behalve in het bakje.
Dit is de derde keer op een rij, eerst werd de verkeerde bestelling geleverd, vorige keer hebben we ook 2 uur zitten wachten en nu weer.29-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Colinda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop gerechten en perfect op tijd!29-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Liek5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke sushi en goede service. Netjes alles ingepakt en de super leuke daruma doll😊 de fortune koekjes zijn ook super lekker en ook leuk om te lezen😄 voortaan halen we bij jullie sushi❤29-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Janine5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer top! Lekker en snel bezorgd! 29-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Danny3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWij hadden een verzoek gevraagd, om
iets vervangen in de box, en helaas is daar geen gehoor aan gegeven, of een antwoord erop gegeven waarom dat misschien niet kon. 29-12-2020
C5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMakkelijk bestellen, overzichtelijk, snel, betalen gaat soepel. Het eten werd op tijd gebracht en was vers, smakelijk en naar verwachting goed. Enige tip: er is verwarring met de Shabu Shabu site in Leiden en de Shabu to Go site in Leiden. Misschien handig om op beide sites ook een link naar elkaar te hebben.28-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Edwin2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceTe weinig wasabi en geen gember gekregen voor bij sushi. Bij andere restaurants krijg je er automatisch ruim voldoende van mee.... jammer28-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Meriem3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceNormaal gesproken altijd lekker, maar vandaag viel erg tegen helaas. Sushi was tegen elkaar geplet en geen smaak28-12-2020
Daphne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk zoals gewoonlijk28-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Linda 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer lekker en zeker voor herhaling vatbaar 28-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Twan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePerfect geregeld weer en heerlijk gegeten28-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Sharon5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelemaal naar Noordwijkerhout bezorgd , het warme eten was nog lekker warm ook en we zijn zeer tevreden , jullie zijn de beste 👍28-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Karin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
David3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWarme rijst en kip in hetzelfde bakje als de sushi, hierdoor was de sushi warm en niet meer zo lekker.
Al het warme eten was wel lekker.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Anne3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSmaak van de sushi was goed. Wel erg losjes en slordig gerold. Bezorging was primaDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Geertje 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-12-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Karin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAls je afhaalt moeten jullie wel duidelijker aan geven er staat buiten wachten maar er staat niet dat je eerst binnen je naam moet doorgeven heb daar door10 minuten in de regen gestaan Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-12-2020