Mira5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten en vaak een lekker extraatje erbij 😊Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Patrick4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGeen ramen maar rijstDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Emma5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Christianne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer super!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
wim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceVoor herhaling vatbaarDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jessica5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGa zo door!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
John5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelemaal top weer!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
AJJP5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNet als altijd TOP. Snelle levering vriendelijke bezorgers, verse producten.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Silvana5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Niklas3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Willem5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was super, website is misleidend. Hadden een flesje sojasaus besteld maar kregen echter slechts een paar zakjes sojasaus. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.31-5-2020
Danielle2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePrijs-kwaliteits verhouding zit niet op 1 lijn. Weinig soja saus, wat taaie garnalen (oogde niet vers) en sommige gerechten waren koud. De poke bowl is wel rijk gevuld!29-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Kim2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas was de tonijn wat taai. De rest was wel heel lekker en vers!29-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Mary5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceFijn op de gevraagde tijd bezorgd en heerlijk gegeten.29-5-2020
Harry5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEerste maal besteld, alles gewoon prima zoals het hoort. Zelfs nog een freebie erbij tot onze verrassing!26-5-2020
Patrick1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer dat het eten voor de tweede keer niet lekker was. Misschien ligt het er aan dat wij vroeg bestellen en het idee hebt left-overs te eten. Vers smaakte het in ieder geval niet.26-5-2020
Elles5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrecies op tijd. Gepaste afstand bij bezorging. Heerlijk gegeten! 25-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Alissa3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe tonijn zag er niet vers uit. Was eerder grijs dan rood. Smaakte verder wel prima.25-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
M5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop Service en eten, Gr, Mohamed Fahmy25-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Maxim2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze keer viel het tegen met hoe vers de stukken vis proefde en ook zat er een slijmerig/rubberig iets tussen de tonijn wat ik niet kon thuis brengen maar het gaf me wel de bibbers. We zijn beter gewend van Shabu!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Wanda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop en snel geleverd !Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Renate5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Koerten5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Ingrid4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceMiste een saus. Er was genoeg dus kon gedeeld. Extra frisdrank en stukje spekkoek voor de liefhebber.
Werden gebeld maar koerier was er binnen de afgesproken tijdDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Rad3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk was gisteren gebeld of mijn bestelling eerder ontvangen kon worden. We hebben vervolgens kwart voor 6 afgesproken, inplaats van kwart over 6. Ik had echter bij mijn bestelling aangegeven dat we niet eerder dan kwart over 6 thuis zouden zijn ivm de verassing voor mijn partner zijn 50ste verjaardag. De bezorger stond netjes om kwart voor 6 voor de deur, maar las mijn opmerking die niet weggehaald was dus is weer weg gereden en is verder gegaan met bezorgen. Hij stond keurig om kwart over 6 voor de deur. Wat jammer was dat alle gefrituurde spullen en warme sushi nu koud was. De vorige x was de crunchy box heerlijk, nu was de kwaliteit daardoor stukken minder. Dat was jammer. De bezorger kon hier ook niets aan doen, die had netjes de opmerking op de levering afgelezen.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Danny5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Annemarie4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceLekkere sushi, op tijd bezorgd en goed verpakt. Bezorger vriendelijk en contactloos bezorgd. Helaas alleen niet de sushi zonder komkommer. Dit had ik nog telefonisch doorgegeven. Ook de gyoza’s ontbraken bij de bestelling. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Tiffany5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Sandra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was weer heerlijk, service prima..in deze gekke tijd heerlijk uit eten maar dan thuisDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Maaike5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.24-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Erik5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoed eten goede service en bezorging. Topper23-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jacqueline5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGraag wat meer saus op de seared salmon nigiri. Verder alles prima, heerlijk vers en snel bezorgd!!23-5-2020