Alice4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten werd een half uur te vroeg bezorgd.
Ik was niet thuis maar gelukkig kwam ik net thuis toen de bezorger voor de deur stond.10-10-2019
Maxim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEerste keer to go besteld was keurig netjes en lekker.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.6-10-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jessica 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBeste shusi Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.6-10-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Mirjam5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.6-10-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
A4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceErg lang wachten!!!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.6-10-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Piet3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceMatige sushi. Bezorging duurde heel lang (+/- 75 minuten. Toegegeven het was 3 oktober, maar daar moet je als horecaonderneming op inspelen).Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.6-10-2019
Esther1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe hebben bijna 1,5 uur moeten wachten op het eten i.v.m. drukte waar we heel erg van baalden. Omdat het vorige keer zo lekker was keken we er erg naar uit en hadden we dit keer voor maar liefst €40 besteld. De sushi was bizar slecht. Heel slecht. Het smaakte nergens naar, naar water daar smaakte het naar. Zonde van ons geld. We balen heel erg en zitten nog steeds met honger maar gaan niet ergens anders bestellen aangezien we al €40 hebben uitgegeven. Grote teleurstelling. Je veracht op zn minst goed eten na zo'n lange tijd maar helaas. Voor ons de laatste keer en zullen het ook zeker afraden hier te bestellen. Slechtste sushi ooit3-10-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Michelle5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBezorging duurde lang en was niet volledig maar dit is keurig opgelost! 3-10-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Astrid5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk en snel geleverd3-10-2019
Heidi4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet was heerlijkDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-9-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Bettina1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNa ruim 2 uur wachten en 2 telefoontjes later kregen we eindelijk ons inmiddels koude eten. 2 bakken rijst en 2 x yakitori en 2 kleine sushi voor 35 euri is belachelijk duur😡Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-9-2019
Hans2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceKrab is geen krab maar namaak...dat mag je dus niet zo noemen. Verder lekker en goede bezorging.23-9-2019
Maarten1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGarnalensushi was rauw en heel erg taai. De zalm in de sushi was ook erg taai en hard. Zat ook een raar smaakje aan.21-9-2019
M5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet was erg jammer dat de sushi zo door elkaar was gegooid. Misschien kwam dit doordat het met de scooter bezorgd werd? Hoe dan ook, het is niet netjes. Dat nam de lekkere smaak niet weg gelukkig.17-9-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Gerlinda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSushi was op tijd, wat warm moest zijn was warm en het smaakte heerlijk. 17-9-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Dirk5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWel erg duur, hoeveelheid viel erg tegen. Lastig in te schatten hoeveel je moet bestellen voor 4 personen . Maar voor 65 euro is voor 4 personen blijkbaar nog te weinig. Dus we vonden het erg prijzig.16-9-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
CESAR4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWerdt op tijd bezorgd eten was uitstekend16-9-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Anja4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWebsite overzichtelijk en duidelijk, makkelijk bestellen en heerlijke sushi, alles tip top in orde!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-9-2019
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Piet4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.15-9-2019