E5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZeer slecht wacht al 2:10 op mijn bestelling ( en is er nog steeds niet ..... ga niet meer bestellen hier 1/9/2021
chelly5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer dat er roomkaas ipv mayonaise is gebruikt in de dragonroll en tunaroll nu kan 1 persoon ze niet meer eten ivm allergie 1/9/2021
Yoran5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEr stond dat het eten er binnen 60 minuten zou zijn, dit duurde uiteindelijk 1 uur en 45 minuten. Maar het eten was top.1/8/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Florian4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet bezorgen zou ongeveer 60 min zijn maar kwam pas na net geen 2 uur wachten.
Eten was net is minder lekker als de vorige keren.
Het had fijn geweest als we even bericht hadden gehad dat het bezorgen zo lang zou duren.1/8/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Rob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIedere hap is een feestje.1/8/2021
Francisca2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij kwamen helaas bij ons laatste stukje shusi een haar tegen. Dat draaide toch ff onze maag. Wij hebben een foto ervan gemaakt.1/6/2021
Yvonne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer heerlijk. Bezorging fijn op tijd. Perfect!1/5/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Sara El5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service1/4/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Silvia3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij bestellen zeer regelmatig sushi bij jullie. Deze keer vonden we de sushi erg koud. Alsof de rijst ook in de koelkast had gelegen.1/4/2021
Rienaysa4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceTe lang gewacht voor dat eten klaar was.1/4/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Patrick3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet was netjes op tijd echter alle warme gerechten waren koud. Na een telefoontje krijgen na een uur netjes het warme gedeelte en nu wel warm. Alleen was het niet compleet. Niet alles was nageleverd.1/4/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Annemarie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeel lekker en netjes verpakt.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/3/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
chris5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceeten is prima .. bezorging prompt op tijd!!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/3/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Juanni5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/3/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Jeremy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/3/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Liesbeth5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima!!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/3/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Bianca5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer heerlijk!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/3/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
soestria 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/3/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Seher5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/3/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Angelique2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeel diep teleurgesteld! Ik had een tijdsbestelling gedaan (17.30). Ik was er om (17.25). Het was oudjaarsdag, dus met eventuele vertraging heb ik rekening gehouden. Het meisje achter de bali zei dat het elk moment klaar was. Ik moest buiten nog even wachten ivm Covid-19. Prima, snap ik helemaal en alle begrip voor! Echter had ik om 17.55 nog steeds mijn bestelling niet. Terug naar binnen gegaan en het zou echt elk moment klaar zijn. Na 10 minuten was het dan ook eindelijk klaar. Dit werd ook niet netjes gecommuniceerd en er kwam niet eens een excuses uit. Eenmaal thuis kon ik samen met de visite beginnen aan het avondeten. De helft van mijn bestelling was niet lekker. De gefrituurde garnalen waren echt heel vet en de kleine loempia's smaakte erg oud. Alsof ze al een tijdje in het doosje hebben gezeten. Erg jammer dit.. in het vervolg ergens anders bestellen.. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.1/3/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Tamara3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was lekker maar erg slordig gerold en gesneden. Zal wel door de drukte komen. 1/2/2021
Frans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was heerlijk1/1/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Marjolein 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk ben al ruim 2 uur aan het wachten op mijn bestelling. Ook al 2 x voor gebeld en er wordt steeds aangegeven dat er echt iemand onderweg is. Heel jammer want zit hier met 2 kids en is inmiddels al na 8-en en heb geen eten binnen :-(. Geef dan aan dat het druk is en bezorgen minimaal 2 uur duurt dan had ik een andere keuze kunnen maken.1/1/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Nick1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten moet nog steeds komen. We wachten al twee en een half uur.....1/1/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Luna3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicemiste 1 product, waar wel betaald voor is1/1/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Tom5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceMoesten meer dan 2 uur wachten op ons eten dat was erg jammer maar het eten was wel goed.1/1/2021
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Jill2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceNormaal echt heel lekker, maar het proefde nu alsof iemand een kater heeft gehad van oud en nieuw. De geflambeerde rollen proefde naar verbrand en de andere sushi waren niet zoals ik normaal gewend ben. Weeig en klef.
Vandaag was echt een misser!
1/1/2021
Henk5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was wat gehaast in elkaar gezet maar smaakte heerlijk. Zoals te verwachte op nieuwjaarsdag duurde het lang voordat het eten er was. Wel jammer dat de Springrol koud waren. 1/1/2021