Chislaine4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlleen de sashimi viel wat tegen. 26-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Marianne 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWij hadden een pokebowl met tuna besteld, maar een pokebowl zalm/tuna ontvangen. Smaakte allemaal prima!26-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Martijn5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceGeen soja saus, geen stokjes, bestelling niet volledig geleverd. Dit is de tweede keer zonder soja saus en stokjes...26-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Elisa4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoedeavond,alles was naar wens , bestelling op tijd en erg lekker. Een aan aanrader.
Gr, Elisa Koolstra26-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Sheila4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi is altijd heerlijk. Alleen de bestelde mini loempia’s waren (weer) niet warm gisteren ook niet. Terwijl we dit bij het bestellen bij de nog bij de opmerkingen hadden vermeld. Beetje jammer!26-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Hans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was heerlijk......alleen de warme hapjes waren niet echt warm......Misschien een iedee om er aluminiumfolie om heen te doen .....dan blijft het warm !!!!!!.....
Fijne dagen.....26-12-2020
Esther5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten besteld voor 18 u afhaal, app stond op niet klaar... Na half uur werd er gebeld waarom we de bestelling niet kwamen ophalen, aangegeven dat de app op 'in bereiding' stond... Blijkbaar vergeten aan te passen, geen excuses, jammer! Eten was wel heerlijk, dat maakte veel goed! 26-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Thierry5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer heerlijk!26-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Rolf5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles prima en snel geleverd26-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Esther3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas waren de zalm en aardappel koekjes bijna koud toen het aankwam, sushi was heerlijk.26-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Monique5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVriendelijke mensen was precies op tijd klaar, en het smaakte heerlijk.26-12-2020
Piet5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeer als vertrouwd ook al was het eerste kerstdag geen fout te bekennen in zo een topdrukte.
Echt super bestelling gedaan om op te halen en heel op tijd klaar.
Een dikke tien voor service en kwaliteit 👍👍👍25-12-2020
Rani2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNa 2 uur op mn eten te hebben gewacht en meerdere keren contact gehad met het restaurant, waar ze gewoon de verbinding breken, zelf naar het restaurant gegaan om mn eten af te halen. Daar aangekomen was mijn bestelling net pas klaar. Als compensatie mn bezorgkosten terug gekregen, en 2 flesjes cola. Bij aankomst thuis erachter komen dat mn bestelling niet compleet is. Jammer. 25-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Sonja 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceFijne Kerstdagen en hopelijk een beter 2021!25-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Rob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLevering thuis prima op tijd.25-12-2020
Kelly 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk ben dol op jullie sushi, echter kreeg ik vanavond mijn sushi aangeleverd met rooklucht echt heel ranzig en was de sushi niet van kwaliteit die ik gewend ben. Jammer25-12-2020
Diana1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe hebben 2 uur gewacht op onze bestelling. Wij hebben geen bericht gehad dat het laat bezorgd zou worden. Toen ik de medewerkster belde zei dat binnen 6 min onze bestelling komt, maar het kwam pas 30 min later. Erg teleurgesteld. Wij gaan niet meer bij Shabu to go bestellen. 25-12-2020
Joey1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSushi was niet normaal te eten alles viel uitelkaar en moesten het eten met een lepel dit was wel erg jammer op kerst avond ..24-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Fred5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer prima24-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Monique5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima service. Mooi op tijd bezorgd24-12-2020
Floor3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicede loempia en kip jakatori was ijskoud voor de rest was de shushi lekker maar wel jammer dat we die dingen thuis nog zelf moeten opwarmen 24-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Allison 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeweldig gegeten! En zelfs in deze kerstdrukte op tijd geleverd!24-12-2020
Milla5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceErg goed verzorgd, snel bezorgd en heerlijk genoten!! 24-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Thijs5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSlechten tijden. 17:20 uur besteld zo snel mogelijk. Word om 20 uur gebracht. Dan nog 1 ding vergeten te leveren. Gelijk gebeld. Gaan ze weer zo snel mogelijk leveren. Daarna constateerde ik pas dat er ook nog iets anders niet geleverd wat besteld was. Door wachten tijden en de telefoon maar opgegeven om weer te bellen. 24-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Trienke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper heerlijk gegeten en netjes op tijd bezorgd 24-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Danny5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling was pas na 2 uur en 3 kwartier bezorgd. Verpakking was kapot en het eten was koud. Na telefonisch contact werd een frisdrank en zeewier aangeboden????? Echt heel slecht. Er gaat dan ook een klacht naar het hoofdkantoor24-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
J5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service2 en een half uur gewacht!!! Balen!!!
Jammer!!!24-12-2020
Charlotte 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceMeer dan twee uur verder en nog geen sushi. Helaas kan ik de rest dan ook niet beoordelen.24-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Ked1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSorry, maar ik niet iets beoordelen als het nog niet bezorgd is.
Dus zeker niet binnen de aangegeven tijd..inmiddels 2 uur verder...24-12-2020
Gianno 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDuurde lang
Zaten teliegen aan de telefoon over de bestelling
Eten was niet lekker24-12-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Jan 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceVia Social Deal sushi en 3 bijgerechten besteld. Bij Shabu to go moest ik de bijgerechten ophalen en de sushi in het restaurant. Onhandig. Thuis bleek dat ik de verkeerde gerechten had meegekregen.
Het was wel lekker, maar niet optimaal. 24-12-2020