Shabu To Go ZoetermeerShabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 20350004 sterren na
7336 reviews
Oranjelaan 3
Recente recensies van Shabu To Go Zoetermeer
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Elisabeth3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe hebben >1,5 uur op onze bestelling moeten wachten, het was echt heel lang. Er wordt ook niets gedaan met je klacht. Ik heb ze twee maal gebeld dat het niet normaal was dat er zonder contact zo lang over bezorging gedaan wordt, maar de uiteindelijke reden was: het was te druk om zelfs te bellen. Daarvoor was de bezorger zog. onderweg, maar dat kan gezien het tijdspad niet. Ook waren de ware items allemaal lauw tot koud. We hadden een hele grote bestelling, erg vreemd dat er zo mee omgegaan wordt. Het ging niet over 1 bakje sushi.....Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Cora5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Tineke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceom 17.15 bestelling geplaats liefst zo vlug mogelijk... dus ik kon de bestelling om ongeveer 18 uur verwachten om 18 uur nog geen bestelling evenlater stond op de site bestelling is al afgeleverd ....2 keer gebeld tijdens 2de keer bellen ..het was inmiddels 19.20 stond de bezorger voor de deur ......het eten was lekker een beetje warmer had gekund... maar wat wil je met een bezorgtijd van 2 uur
Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Wai4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceSlechte service! Voor de zoveelste keer saus vergeten bij mijn pokebowl, we hebben dit nog expliciet als opmerking erbij gezet. Ik neem contact op, krijg ik een bijdehante jonge knul aan de lijn, vervolgens 35 min op de sauzen moeten wachten. Iedereen is al klaar met eten. Vind dat de service steeds meer achteruit gaat. Dat is wel jammer want het eten is prima.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.29-11-2020
Peter5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten is lekker. Duurt wel te lang voordat het er is. App geeft aan dat de bezorger onderweg is, maar die is via Groningen komen rijden denk ik. Het maakt niet uit hoe lang het duurt, maar wees duidelijk. Nu bracht het veel irritatie. Wederom... 27-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Egbert 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles was perfect en smakelijk!27-11-2020
Ferdinand 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVorige keer een slechte beoordeling vanwege de lange wachttijd 2,5 uur. Vandaag het eten zelf afgehaald. Eten was warm en de sushi was heerlijk..26-11-2020
Gerard4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas was opnieuw het warme gedeelte koud. Tip zorg eens voor een voorziening dat het warm blijft tijdens het vervoer. Andere bedrijven hebben dit ook. De rest was weer top.24-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Ilona 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals gewoonlijk weer heerlijk , blijft jammer dat de Ramen combi van biefstuk en kip niet meer te bestellen is. 24-11-2020
Karin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceFantastisch was hetDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Rachelle 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Martin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima op tijd bezorgd en heerlijk verse sushi 👍Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Marijke 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima verzorgd en erg lekkerDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Nicole5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTopDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
A5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGa zo door. TopDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Mirjam4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe fried ramen waren plakkerig
Sushi was heerlijkDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Henk4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDat gaan we vaker doen! Makkelijk on line bestellen. Afhalen gaat ook makkelijk. Parkeren op laad/los plaats vlak bij de deur. Eten was heerlijk. Verbeterpunt: Ik ben dol op die kegelvormige "puntzakker" (Temaki's?) . Deze zijn echter niet te bestellen.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Stéphanie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Andre3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSushi was uitstekend, snack box was net als vorige keer niet warm. Moest het weer zelf in de magnetron opwarmen en hierdoor niet echt krokant. Jammer ...Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.22-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Wilma5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop, het was heeelijk21-11-2020
Reinier3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was een uur te laat. Toen ik belde om te vragen waar het bleef heb ik ook 10 min in de wacht moeten staan. Ontevreden...21-11-2020
Niels5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker eten, snel bezorgt door een vriendelijke bezorger20-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Sandra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas heerlijk en snellere levering dan afgegeven verwachting, smaakte eigenlijk naar meer ;-)20-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Carolien 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet leek wel of de bezorger een ongeluk heeft gehad onderweg
Alles lag door elkaar
Maar omdat we na anderhalf uur zo’n trek hadden maar gewoon gegeten20-11-2020
Jennifer5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij zijn zeer tevreden.20-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
dennis4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg servicebestelling is pas na 1,5 uur geleverd.20-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Evelien3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe sushi zag er slordig uit (omgevallen in de doos) en een beetje uitgedroogd (viel uit elkaar) en was koud.19-11-2020
Shabu To Go ZoetermeerOranjelaan 3079 - 2035000
Hans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker, op tijd klaar en een vriendelijke glimlach19-11-2020