Shabu To Go LeidenShabu To Go LeidenBevrijdingsplein 5207120330035 sterren na
6063 reviews
Bevrijdingsplein 52
Recente recensies van Shabu To Go Leiden
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Marga 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk versDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Stefan 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd gewoon top.
Supervet en snel geleverd Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Suzanne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceQuick delivery, fresh sushi. Was delicious. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Melissa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten.Eerder bezorgd zelfs dan ik had aangegeven,maar dan belden ze over. Goede service !Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.18-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Anne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoede service en heerlijke sushi!17-10-2020
Mylou5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEr zat “ saus” op een vd sushi’s , foto gemaakt. Verder zalig gegeten.17-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Andrea4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGarnalen waren taai, was geen tempura beslag. De andere gefrituurde gerechtjes waren eveneens taai. De sushi was matig. Ben erg teleurgesteld 17-10-2020
Sabine5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicehet was heerlijk zoals altijd17-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Heidi4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas in tegenstelling tot de vorige keer, leek t dit keer niet helemaal vers, misschien omdat dit al klaar stond en we de vorige keer laat eten hadden besteld en t toen vers gemaakt was... hoop dit uiteraard niet.
Maar t werd onafhankelijk van elkaar opgemerkt17-10-2020
B.E.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk was het weer alleen jammer dat er bij zo een grote schaal maar 2 zakjes soya saus zit terwijl ik bij opmerkingen dat juist gevraagd heb.16-10-2020
Mirjam5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke Bento box. Jammer dat hij al maanden hetzelfde is. Levertijd blijft minimaal 60 minuten...15-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Fleur5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd perfect en met een cadeautje erbij 💓💓15-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Demi4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper snelle bezorging, top! Sushi was erg lekker. Jammer dat de warme gerechten niet heel warm waren... maar was verder wel lekker!15-10-2020
Tirza3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat men belt om te vragen of de bestelling eerder bezorgd kan worden dit is al 2x gebeurd van de 2x dat ik besteld heb. Indien het eerder kon zou ik ook wel een eerder tijdstip aangeven. Daarbij kwam het ben en jerry's ijs volledig gesmolten aan. Shabu to go is daarin niet zo goed bezig14-10-2020
Wim 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles was goed, op tijd, het eten was lekker,dus prima.13-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Annette3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOp zich alles goed, allen de 4 grote garnalen waren taai, geen knapperig korstje en duidelijk niet in orde13-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
BETTY.4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceMaaltijd afgehaald, stond klaar, vriendelijk personeel. De sushi was lekker en de schotel zag er goed verzorgd uit. De website is duidelijk en je kunt goed en makkelijk bestellen. Per mail kun je de stappen goed volgen.
Tevreden over Shabushabu. 13-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jolien5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker eten! Alleen beetje waterige wasabi. Verder voor herhaling vatbaar!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Mari-Carmen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Rob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceShabutohave👏Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Roos5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
ada5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEr zaten geen stokjes en sojasaus bij, gelukkig had ik dat zelf nogDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.11-10-2020
Sacha 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeer lekker gegeten en snel geleverd 10-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Danielle1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWe bestellen echt regelmatig sushi en normaal is altijd even goed. Alleen gister was het zo slecht. Er zat zoveel hete saus over de sushi heen dat we alles weg hebben moeten gooien. De sushi droop in de saus. Was echt niet te eten. 10-10-2020
Els3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten kwam drie kwartier te laat. De bezorger moest nog tanken werd er gezegd. Daardoor was het eten koud geworden. En daardoor niet meer zo lekker. Ben dat niet gewend van shabu. Jammer.10-10-2020
Lisa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk en bezorging op tijd 10-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Rosa5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceOm 14:30 een timed bestelling geplaats voor 17:30. Rond 16:00 werd ik gebeld of het goed was als ze iets voor 17:00 al kwamen. Dus ik snel naar huis, vervolgens was er om 17:45 nog steeds niemand. Zelf maar gebeld om na te vragen. Uiteindelijk om 18:00 bezorgd. Te laat, want toen moest ik de deur weer uit, heb dus niet kunnen eten. Erg vervelend. Kan natuurlijk gebeuren, maar had het een stuk netter en vriendelijker gevonden als er iets van een aardig gebaar of compensatie tegenover had gestaan, bij een volgende bestelling bijvoorbeeld. Heel erg teleurgesteld helaas, zeker als vaste klant. 9-10-2020
Daan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAangezien we dezelfde bestelling dezelfde avond nog een keer hadden besteld (was zo lekker), belden ze even na om te checken of het goed was gegaan. Wel zo netjes!8-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jacob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAn English version of the website would be nice7-10-2020
Paul5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVandaag lekker sushi besteld via shabu to go, netjes op tijd geleverd en zoals onze ervaring net als in de restaurant heerlijke sushi! Ik Top dus 6-10-2020