Thomar5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk kon de gember nergens op de site vinden. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Dagmar Ingrid5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Anneke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWanneer je bij de bezorgtijd, z.s.m. ( binnen een uur) aangeeft, wordt de bestelling toch vaak pas na meer dan een uur bezorgd terwijl de 'track and trace ' voor dat uur al aangeeft dat de bestelling bezorgd is.
Persoonlijk vind ik dat jammer.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Roos5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jolanda2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeters dit keer nie test we er van verwachten. Helaas. Normaal is het goed. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
rosalin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Johan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten top!!!!!!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Kim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was lekker en netjes op tijd. Echter 2 zakjes sojasaus op een 32 box is een beetje skeer. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Bianca3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk heb heel bewust een blikje SPRITE besteld en dan ontvang ik 7UP. Ik vind 7UP vies en plakkerig. Ik had het enorm gewaardeerd als er telefonisch contact met me zou zijn opgenomen voor een alternatieve keuze. Dan had ik FANTA Orange gekozen. Vergeet niet dat een fervent Coca Cola-drinker ook géén Pepsi Cola wil drinken.
Daarnaast hartelijk voor de extra Curry-saus. Wij hebben genoten van het gerecht ook al kwam het niet overeen met de afbeelding op de website. Het waren géén 'Deep fried Chicken Cutlets' oftewel reepjes krokante kipschnitsel want ze waren niet gepaneerd (met broodkruimels).Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Santi5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was heerlijk en dik op tijd. We hebben genoten. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.4-10-2020
Joyce5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk was zo stom om t verkeerde adres door te geven maar na een belletje van de bezorger is alles keurig op zn plek gekomen en hebben we weer heerlijk gegeten. 2-10-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
R5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles was prima in orde. 2-10-2020
Dirk5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was prima. Wel erg duur.
Website kan duidelijker ivm aantal personen moeilijk inschatten.29-9-2020
Jennifer1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was flauw , weinig smaak en klefDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Corry1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten is normaal gesproken heerlijk. Helaas deze keer niet. De sushi viel uit elkaar en de chicken teriyaki bestond uit een paar stukjes kip en alleen maar droge rijst... Zonde en absoluut geen 9 euro waard.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Babette4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnel besteld snel gemaakt snel bezorgd. Sushi is prima.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Julia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
linsey4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceMijn kip yakitori was koud en sushi was lauw. Wel jammer mijn dochter had zich op verheugd.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
carola5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorger kwam met de auto.
Aan de deur rook ik sigarettengeur van hem af komen maar de tassen waar mijn eten in zat rook hier ook heel sterk naar.
Persoonlijk vind ik dit erg onhygiënisch en niet kunnen als je eten komt bezorgen.
Eten zelf was wel erg lekker Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Evelyn4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Dennis5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Anne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.27-9-2020
Monica5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer dat er een folder in de tas zit dat je een gratis dessert of zakje snoep krijgt bij je bestelling en die vervolgens niet bij de bestelling zit.26-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
ricardo5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicesuper lekker en goede service. bezorger had alleen bestelling omgewisseld dus kregen eerst de verkeerde.. maar kan gebeuren.. 26-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Piet5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoeie service !26-9-2020