G4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk geef aan bij de online bestelling dat ik graag de warme en koude producten gescheiden verpakt wil. Daarop werd ik gebeld en zei de vriendelijke dame dat die producten niet warm zijn. Bij aankomst was er wel degelijk een temperatuurverschil met de hand waar te nemen tussenbedrijf warme en koude producten. Toch zaten deze producten in het zelfde afgesloten bakje. Ik wil best een andere leverancier proberen, want dit is helaas niet de eerste keer. 22-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Cheyenneh5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper tevreden, heb vaker bij shabu besteld. Je merkt dat de service en kwaliteit beter is dan andere sushi winkels. 22-9-2020
Mira5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Michael5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceFantastisch eten. Heerlijk blikje drinken erbij!
Alleen saus en wasabi ontbrakenDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Frits5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Hugo4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.20-9-2020
Martijn3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe Japanse gebakken noedels waren echt niet lekker, in tegenstelling tot diezelfde noedels in de gewone ShabuSahbu.
De bakjes met spicy saus die toegevoegd worden aan de Gyoza e.d. mogen vervangen worden door een beter sluitend model. Dit was de tweede keer dat de saus er in zijn geheel uitgelekt was. Mijn dochter van 4 eet graag gyoza maar zonder saus. Dit keer dus geen gyoza voor haar, die waren doorweekt met saus.19-9-2020
Myrena5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNet zo lekker als in het restaurant en super snelle levering, alleen jammer dat er geen wasabi en sojasaus bij zat. 18-9-2020
S5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVerse sushi en snel bezorgd 18-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
C.A.M.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer perfect!17-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
H.C. 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBezorger was vriendelijk, eten was op tijd. Soya saus in een flesje gedaan i.p.v. De 3 zakjes, dat was ideaal. Sushi was erg lekker.
Helaas was de snackbox lauw, wat ik vreemd vindt, want ik woon echt op een paar honderd meter van Shabu.
17-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
My Dung5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service17-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
H.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoeie service 16-9-2020
Jacqie3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij bestellen regelmatig maar dit keer zag het er niet smakelijk uit. 16-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jeroen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer top π16-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Iris4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBox van de maand besteld. Heel snel bezorgd. Met zorg bereid. Voor herhaling!15-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Wim1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDe krokante kip was een vette kleffe zooi, de seared tuna nigiri was een smakeloze hap en de zalm nigiri smaakte naar oude vis en kon zo de prullebak in de beef chicken bowl was gekruid met het zelfde en alleen de taaiheid deed het verschil tussen kip en rund duidelijk maken rundvlees was taai en zeker geen biefstuk. Kortom zonde van het geld een smakeloze hap!15-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Janske4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBedankt voor de extra verassing. De boontjes waren helaas half gaar en koud. Zelf maar even in de oven gezet. Verder was het heerlijk! 15-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Bianca1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk ben erg teleurgesteld over de 'Beef Teriyaki Bowl'. Ik heb dit gerecht gekozen omdat ik telkens tegen beperkingen i.v.m. mijn zwangerschap aanloop.
Blijken dit grove biefstukrepen te zijn die rosé zijn gebakken. Door het ontbreken van omschrijvingen op de website weet men niet waar men aan toe is. Ik was in de veronderstelling dat het kleine reepjes zouden zijn die goed zijn doorbakken. De biefstuk was wél mals maar ondanks dat, was het een smaakloos gerecht. Deze maaltijd kon rechtstreek de prullenbak in!!!15-9-2020
Michael4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.13-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Nico5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop eten! Echt genoten!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.13-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jantine5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten en vriendelijke bezorger Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.13-9-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Corry5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker en snel bezorgd en we kregen nog blikjes iceteaβs en zakje snoep met emoji sleutelhanger erbij . Wat een leuke verassing , dank jullie wel !! Wij gaan vaker bestellen πDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.13-9-2020
Kim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWebsite overzichtelijk, bestelling was op tijd, vriendelijke bezorger, sushi was heerlijk en we kregen er nog wat drinken bij om uit te proberen, we gaan Hier zeker vaker bestellen !12-9-2020
martien5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceFeedback dat koude gerechten niet bij warme gerechten bezorgt worden in dezelfde tas. Deze waren lauw. 9-9-2020