Shabu To Go LeidenShabu To Go LeidenBevrijdingsplein 5207120330035 sterren na
6065 reviews
Bevrijdingsplein 52
Recente recensies van Shabu To Go Leiden
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
tes5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicesmerige bende daar nooit maar ook nooit meer.
stelletje afzeterss.
4-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
tes5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicesmerige bende daar nooit maar ook nooit meer.
stelletje afzeterss.
4-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Evelien5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk belde nog even na om te vragen of ze ook glutenvrije sojasaus hadden. Mijn bestelling was al bijna weg, maar ze hebben toch nog speciaal voor mij een flesje sojasaus erbij gedaan.
Het enige wat ik jammer vind is dat er weinig sushi en bijgerechten zijn die je glutenvrij kan eten. Er is soms maar een kleine aanpassing nodig.4-5-2020
Chantal5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer heerlijk!! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
L.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jack4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Corine5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Ineke1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceAlles prima in ordeDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Anneke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijkDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Arjen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was heerlijk. Het was de eerste keer dat we bij jullie bestelden. Voor herhaling vatbaar. Bestelproces en levering waren prima.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.3-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Kitty5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer dat t niet binnen de tijd die aangegeven was bezorgd werd
Moesten lang wachten2-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Wynanda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was heerlijk en op tijd bezorgd 2-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Christine 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKeurig op tijd bezorgd !2-5-2020
Gwen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelling zou binnen 60 minuten geleverd wórden. Dit werd uiteindelijk 1 uur en 45 minuten. Bleek alleen de sushi geleverd te zijn niet de "warme" gerechten. Gebeld en bezorger was 1 tasje vergeten maar bezorger zou omkeren na een half uur uiteindelijk toch nog bezorgd en was warm2-5-2020
Jeannine5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelemaal top! Werden keurig gebeld dat het eten evt. eerderbezorgd kon worden. Helemaal goed en heel erg lekker gegeten2-5-2020
Alicia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer dat we zo weinig sojasaus hadden gekregen.. (3 zakjes) en maar 2 paar stokjes terwijl we met 3 personen aten... 2-5-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Danny5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop service 1-5-2020
Carlo5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijke sushi en op tijd bezorgd 30-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
rita5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicewas weer heel lekker en nu voldoende saus 30-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jessie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMeerdere malen bij shabu besteld en het is altijd heel erg lekker. Ook de bezorging is altijd vrij snel. 30-4-2020
Rob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was weer lekker en bezorging snel. Zeer tevreden.27-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
rene3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceeten zou zsm komen maar het duurde 1 uur en 15 minuten. poke bowl was lauw bij aankomst 27-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Zhi-Lin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Fleur5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Bianca 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk heb nu al 2x de verkeerde saus gekregen bij mijn bestelling. Ik bestel sesam en die heb ik bij mijn pokebowl nog niet gekregen. Elke keer eet ik dus niet heel lekker. Pittige saus is niet lekker over mijn eten. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Peter2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service Kip met noedels leek wel een dessert ,zo zoet.deze keer een stuk minder lekker. Geen 80 euro waardDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Bas3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten kwam 25 min eerder dan afgesproken. En de bestelling was incompleet. Werd koud nabezorgd. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
GJ5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelemaal topπDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Marijke 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop πDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020