Shabu To Go LeidenShabu To Go LeidenBevrijdingsplein 5207120330035 sterren na
6065 reviews
Bevrijdingsplein 52
Recente recensies van Shabu To Go Leiden
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Michelle5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker en op tijd bezorgdDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Hanita5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper snelle levering. 17.00u besteld. Om 17.30u zaten we aan tafel! Top! Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Marjolein3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Peter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWe hadden de bestelling om 20.15 gezet, werden we gebeld of het eerder kon. Dat kon niet, zeiden wij, maar wel later. Dus we spraken af kwart voor 9. Toen stonden ze wel ineens om kwart over 8 aan de deur... de onderlinge communicatie kan dus iets beter! Het eten was heerlijk en super netjes verzorgd!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Ilse5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Caroline5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop service en op tijd bezorgd Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.26-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Geerten5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk had o.a. 2 x de seared tuna nigiri besteld, maar kreeg een ander product geleverd. Kwaliteit verder erg goed. 25-4-2020
Demi5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was weer heerlijk alleen helaas was t wel koud voor iedereen er was. De bestelling was een uur eerder als besteld25-4-2020
Tim1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEten leek wel in de doos gekwakt. Zag er niet uit. Ik heb u de foto gemaild. Eten was koud. Kortom, ik ben erg teleurgesteld. Een vorige keer ook al. 25-4-2020
Monique4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceAlles prima, alleen erg jammer dat wij hadden aangegeven de bestelling rond 18.30 uur te willen ontvangen, maar de bezorger al voor 17.30 uur aanbelde.25-4-2020
michal4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSommige sushi’s kwamen een beetje verfrommeld aan, bijv avocado eraf en ingedeukt of uit elkaar gevallen23-4-2020
Monica2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNormaal gesproken is het eten echt goed. Vandaag was de smaak wat flauw en zat alle sushi op elkaar en in elkaar gedrukt.21-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Karlijn5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was erg lekker .. alleen de bestelmodule had behoorlijk de hik...
Maar snelle levering en zoals gezegd érg lekker eten.21-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Greet5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZo als altijd overheerlijk
Ben zeer tevreden en het snel bezorgd
Heel aardig ook de bezorger21-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Edwin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNetjes en mooi op tijd bezorgd. Plate met sushi was keurig opgemaakt. De bowls nog goed warm en ook keurig. Kwaliteit uitmuntend. Heerlijk gegeten hiervan.21-4-2020
Aniell4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Antoinette2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWas erg rommelig. Erg grote uit verhouding stukken. En koud. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Britt5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was lekker en op tijd 👍Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Titia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Maxim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicegewoon prima weer :)Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Judith5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Zhi-Lin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Marijke5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk!Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
M.C.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Kirsten1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlleen maar witte rijst en hoop soja en beetje vlees, totaal geen groentrDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Ilona3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWarme gerechters waren koud, sushi viel uit elkaar. Persoonlijk vind ik shabushabu restaurant veel beter en goedkoper. Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Yan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicegoed goedDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Jos5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Pauline4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceBestelde bezorgtijden 18.15-18.30, telefoon 17.30 het is erg druk mag t binnen nu en n kwartier, nee we missen nog iemand en ervaren loempia’s bij de bestelling. Oh hij komt net aangefietst dus ja kan. 5 min. Later bezorger voor de deur. De loempia’s waren nagenoeg koud, jammer. Verder eten prima en vooral de festive platter ziet er feestelijk uit.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Liselotte3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe sushi die we hebben besteld kwam pas 2 uur nadat we hadden besteld, tevens was er een deel van de bestellingniet bezorgd waar we over terug moesten bellen voor de nalevering.
Wij wonen overigens vlakbij alphen aan den rijn, maar konden helaas niet aanklikken dat de bestelling ook vanuit daar geleverd kon worden. Nu moest het vanuit Leiden komen, wat me ook onprettig lijkt voor de doorstroom daar.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Natasja4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe sushi was ruim op tijd. De smaak was vanouds heerlijk. Het zag er alleen niet uit. De rolletjes vielen uit elkaar en waren ongelijk gesneden. Slordig. Wel lekker.Deze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
Sandra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020
Shabu To Go LeidenBevrijdingsplein 520712033003
iwan4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceLekker als tussendoortje. Maar wel erg weinigDeze bestelling werd geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen daarom wat langer duren ivm drukte.19-4-2020